SkinBook: nová kůže pro váš notebook (test Gadgets)

Asi před měsícem jste si na Gadgets.cz mohli přečíst kratičký článek o zajímavé službě jménem SkinBook. Dnes ji podrobíme kompletnímu testu. O co jde? Už překlad samotného názvu napovídá, že půjde o novou kůži pro všechny ty nudné šedivé a černé notebooky. SkinBook je prostě nálepka, která zakryje celé víko počítače.

Službu je možné objednat (pouze a jen) na internetových stránkách, nálepka pak přijde klasickou poštovní dobírkou. Webová aplikace je jednoduchá a krok za krokem vás provede celým nákupem. Začněme výběrem motivu, nebo chcete-li potiskem nálepky. Pokud si nevyberete z připravené galerie, můžete uploadovat vlastní obrázek doporučených parametrů.

  
Ukázka aplikace SkinBook

Asi před měsícem jste si na Gadgets.cz mohli přečíst kratičký článek o zajímavé službě jménem SkinBook. Dnes ji podrobíme kompletnímu testu. O co jde? Už překlad samotného názvu napovídá, že půjde o novou kůži pro všechny ty nudné šedivé a černé notebooky. SkinBook je prostě nálepka, která zakryje celé víko počítače.

Službu je možné objednat (pouze a jen) na internetových stránkách, nálepka pak přijde klasickou poštovní dobírkou. Webová aplikace je jednoduchá a krok za krokem vás provede celým nákupem. Začněme výběrem motivu, nebo chcete-li potiskem nálepky. Pokud si nevyberete z připravené galerie, můžete uploadovat vlastní obrázek doporučených parametrů.

  
Ukázka aplikace SkinBook


Filip Filip K.
24. 4. 2007
Diskuze (34)


Diskuze k článku

Přidejte další názor  |  zpět na článek  |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 34

no
Janko [217.119.117.xxx] | 24. 04. 2007 00:20
ak si raz kupim Notas tak nad takym niecom porozmyslam. Navyse v hociakej firme na samolepiace reklamy vam urobia akukolvek foliu.
a kolik to asi zhruba stoji?
.::]|DEAD|[::.Screamer [81.19.5.xxx] | 24. 04. 2007 09:15
a kolik to asi zhruba stoji?
uvazuju totiz o polepeni
.::]|DEAD|[::.Screamer [81.19.5.xxx] | 24. 04. 2007 09:16
uvazuju totiz o polepeni pisidla
samolepici vinylová folie
Papouch [193.194.132.xxx] | 24. 04. 2007 18:40
samolepici vinylová folie stoji maximalne stokoruny / metr o mensi odrezky staci slusne poprosit ve studiu, kde se vyrabi rezana samolepici reklama, stejne se to vyhazuje
Je fakt, že pokud to
Turek [213.220.224.xxx] | 24. 04. 2007 19:53
Je fakt, že pokud to člověk nalepí na notebook hned po koupi, zabrání vzniku neodstranitelných škrábanců a bude se mu ten počítač v budoucnu případně také lépe prodávat. Turek
Myslím, že je nepochybně
Erik [85.207.120.xxx] | 24. 04. 2007 08:30
Myslím, že je nepochybně mnohem víc gadgetů, u nichž by se lidé shodli na supertestu. Dokonce si troufám říci, že pokud by byl žebříček atraktivvnosti testu gadgetů, SkinBook by obsadil jednu ze spodních příček.. Test jsem nečetl (ačkoli nepochybuji, že je kvalitní), jen jsem se chtěl podělit o názor, že mi to tu smrdí dosti velkou reklamou..
nevim jestli reklamou, ale
.::]|DEAD|[::.Screamer [81.19.5.xxx] | 24. 04. 2007 09:17
nevim jestli reklamou, ale tech supertestu by mohlo byt rozhodne vic
No vidis a me to treba hodne
Crempa [85.132.158.xxx] | 24. 04. 2007 10:46
No vidis a me to treba hodne zaujalo a dozvedel jsem se diky tomu clanku o fajn veci (urcite je to pro me zajimavejsi nez nejaka blbina za x tisic co za mesic zustane nadobro ve srini). I kdyby to smrdelo reklamou na sto honu tak je me to fakt jedno...
Proc reklamou? Tyhle folie
Keff [195.113.25.xxx] | 24. 04. 2007 11:15
Proc reklamou? Tyhle folie se vyrabi uz celkem dlouho a tohle je poprve kdy nekdo udelal test, zkusil jestli je to opravdu tak easy jak rika vyrobce a nafotil jak to vypada. Kolegove ze zive by se mohli inspirovat :)). Diky za test.
testů už gadgets bylo
Přemek Prkenná Prdel [80.188.77.xxx] | 24. 04. 2007 13:30
testů už gadgets bylo více.. minimálně jeden: mravenci zavření v pixle s gelem.. ;)
tak dokonce těch testů už
Přemek Prkenná Prdel [80.188.77.xxx] | 24. 04. 2007 13:43
tak dokonce těch testů už bylo několik.. viz. Kategorie / Supertesty Gadgets..
Hrubka
Cestin [81.19.45.xxx] | 24. 04. 2007 08:44
Jak si může dovolit firma napsat hrubku v návodu k použití? "Na notebooku by neměli zbýt žádné stopy lepidla..." Amatéři ;O)
kde?
XellOs [89.103.49.xxx] | 24. 04. 2007 10:26
Stopy by tam snad měly mít
wdads [81.19.45.xxx] | 24. 04. 2007 18:44
Stopy by tam snad měly mít "neměly", no ne? Stopa se skloňuje jako žena, tudíž sloveso "mít" (přísudek), který je se "stopa" (podmět) ve shodě, musí mít v příčestí minulém tvrdé "Y".
Lamabook
Lama [82.119.240.xxx] | 24. 04. 2007 09:23
nECHAL JSEM SI VYROBIT SAMOLEPKU DLE VLASTNÍHO NÁVRHU A MUSÍM UZUNAT ŽE JE TO SUPER. VŠUDE KDE POČÍTÁŠ VYTÁHNU VŠICHNI ČUBRNÍ JAK BLÁZEN A TIŠE ZÁVIDÍ. VŘELE DOPORUČUJI VŠEM. MÁM VLASTNÍ NÁVRH A MYSLÍM ŽE MOC PĚKNEJ
jj si lama.. jestli je tvým
dva [85.207.120.xxx] | 24. 04. 2007 09:50
jj si lama.. jestli je tvým životním cílem probudit v ostatních co největší závist a doplňovat to neustálou samochválou, tak tě lituju
re
Ganymede [84.42.172.xxx] | 24. 04. 2007 12:11
Jj, přesně. To je jako když si někdo koupí rychlé a šíleně drahé jenom proto, aby mu ostatní záviděli a byl frajer. Takoví lidé si evidentně přinesli hodně z myšlení, které měli jako malé děti, také mi je jich líto, protože jich je hodně.
re
Ganymede [84.42.172.xxx] | 24. 04. 2007 12:11
oprava, vyklouzlo mi slovo auto mezi slovy drahé a jenom...
proboha, vzdyt jsou to tri
m0rph [193.179.157.xxx] | 24. 04. 2007 16:44
proboha, vzdyt jsou to tri stovky... nekdo si koupi tricko, nekdo holt nalepku na notes, no.
to jo, ale o to tu nešlo..
Erik [85.207.120.xxx] | 24. 04. 2007 17:29
to jo, ale o to tu nešlo..
Zpusob lepeni
Lukas Kalista [85.207.185.xxx] | 24. 04. 2007 11:47
Pri stavbe stanku na veletrhy, nebo pri polepovani aut reklamou se zajiste lepi vetsi plocha a vysledek je bez bublin. Resi se to tak, ze se povrch nejprve navlhci, na nej se pritiskne samolepici folie a nasledne se povrch vyhladi. Tim se samozrejme vytlaci i vetsina vlhkosti. Otazka je, zda lze tento postup aplikovat s jakoukoliv folii
Opravdu je nejlepší dělat
a [83.208.153.xxx] | 24. 04. 2007 12:32
Opravdu je nejlepší dělat to ve dvou na navlhčeném povrchu. Je pak daleko jednodušší vyhladit bubliny. Důležité je první slícování hrany a pomalý postup s vyhazováním pomocí hadříku. Popsaný postup, kdy autor samolepku přitláčel pomocí tubusu nedoporučuji(ani po obalení tubusu molitanem). Už jsem se něco samolepek nalepil, takže vím o čem mluvím.
Souhlasím
nebko [81.31.45.xxx] | 24. 04. 2007 12:36
Tohle je správný postup a myslím si, že je dobře, že na letáku není uvedeno, že je třeba použít vody (elektronika a voda se nemají rády, bůh ví, kolik by jí tam kdo lil, protože u takhle malé samolepky si s tím člověk může dát práci a i bez vody to vyhladit tak, aby nebyly bubliny...další dvě ruce se ale hodí každopádně!
Souhlas..
Madafaka [80.188.77.xxx] | 24. 04. 2007 13:34
Souhlas..
nalepka
thess [88.101.216.xxx] | 24. 04. 2007 23:09
jako...gadgets mam rad ale.... fakt ste udelali SUPERTEST na nalepku? tak to je neco!
Ano a proto je máme tak
a [83.208.153.xxx] | 25. 04. 2007 09:31
Ano a proto je máme tak rádi, kdo jiný by takový kousek dokázal.. :)
dobra recenzia, sa mi pačia
Vito [147.232.182.xxx] | 25. 04. 2007 10:35
dobra recenzia, sa mi pačia taketo na gadgety za 50-800SK
Neodolal jsem a objednal..............ale
Martin Moník [89.103.24.xxx] | 22. 05. 2007 10:23
Vážení dobrý den, neodolal jsem pokušení si vylepšit image svého notebooku, sedl si 12 hod seděl na vlastním návrhem, který jsem vzhledem k písmu zpracovával ve vysokém rozlišení a skutečné budoucí velikosti. Na stránkách proběhla objednávka bez problémů a dokonce někdo z této firmy si mou objednávku telefonicky ověřil(potěšil mě zájem). No a dnes jsem si na poště zakázku vyzvedl. Zaplatil dobírku 403,-Kč a těšil se, jak si pěkně pohraju. No, moje překvapení bylo opravdu nevídané - samolepku bych nepřilepil ani jako obal na blok. Tak hrozný tisk jsem už dlouho neviděl, při barevných přechodech se tvoří linky a rozsah barev je opravdu na pováženou, zda by si firma neměla pořídit lepší stroje, pokud chce komerčně něco podobného nabízet. Pro ilustraci mohu klidně ofotit a poslat.
jsi si jist že není chyba
allesh [195.39.97.xxx] | 22. 05. 2007 14:53
jsi si jist že není chyba na tvojí straně? dodal jsi správné tiskové podklady ? jaký formát a režim barevný jsi měl v posílaném dokumentu? Grafik asi nebudeš to bys neco takovýho rozhodně neobjednával přez net ale zašel si do reklamky kde ti to udělaj taky a na počkání nemluvě o tom že za polovinu. fotka by bodla woko8(z)seznam.cz
Souhlasím s tebou, že jsem
Martin Moník [89.103.24.xxx] | 22. 05. 2007 16:12
Souhlasím s tebou, že jsem si měl skočit do nejbližší reklamy. Obrázek jsem poslal ve formátu PNG ve velikosti 351x260mm (1000x740px)v rozlišení 72px/palec. Než jsem zakázku objednal, roztřihl jsem předlohu na 2 části a vytiskl na inkoustové tiskárně HP1200c, abych viděl výsledek ve skutečné velikosti.
72DPI?
kuba [80.188.79.xxx] | 05. 08. 2007 18:42
no jestli jsi jim poslal obrázek v komprimovaném formátu a ještě ke všemu měl jen 72DPI, což je rozlišení dobré tak pro zobrazení na monitoru, tak se nediv, jak to vypadá. zakladní pravidlo je nekomprimovat a když už tak s velkým rozlišením, minimálně 300DPI.
taky sklamán
bead [147.228.209.xxx] | 23. 05. 2007 17:07
Objednal jsem 5 samolepek a opravdu jsem sklamán kvalitou tisku, která je jak na buildboard a ne na neco malého. Lepení je fakt nic moc, ale nekdo kdo lepí častěji tak by to zvládnul určitě i bez malích bublin kterým sme se nevyhli ani na jednom NB na který jsme to lepili. Navlhčit podklad je dobrý nápad ale v kombinaci s NB jsem to radsi neryskoval. Jinak návrh a konečný výsledek naleznete na odkazovaných stránkách tak zhodnoťte samy. Z min 1m vzdálenosti to je ale opravdu pěkné, ale ty peníze za to.... cekal jsem větší kvalitu, zvláště pak když na webu firmy je napsáno že nálepky lze měnit... TO JE NESMYSL.
polep
allesh [195.39.97.xxx] | 24. 05. 2007 18:24
když se polepuje třeba sklo a samolepa > folie je v jednom kuse, používá se voda s jarem ( lžice jaru na pulitr) tou se rozprašovačem postříká lepicí starna folie a přiloží se. V tu chvíli je možný ještě pohybovat folií. Pak se začne se opatrně filcem nebo škrabkou omotanou filcem vytlačovat vzduch od středu k okrajům. Tím se dosáhne bezbublinkovosti vytlačí se přebytečná voda a zaroveň folie začne lepit. Po vyschnutí (cca 24h) drží jak sviň_a. Sundává se klasickým fénem. Nahřát a pomalu tahat dolů. Zapatlal-li jsi vyčistíš lihem nebo methylem. A pozor tisková kvalita je 300dpi a režim CMYK. Formát tiff.
kvalita?
Beam [213.192.18.xxx] | 09. 07. 2008 02:50
Na předposlední fotce je jasný důkaz o kvalitě tisku, i kdyby uživatelem dodaná fotografie byla sebe-nekvalitnější, jejich přidané logo by přece mělo být kvalitní normálně ne?

Přidejte další názor  |  zpět na článek  |  nových příspěvků: 34


Posílat příspěvky e-mailem:
OK