Taser: ultimativní sebeobranný systém

Taser je osobní obraný systém, který používají bezpečnostní jednotky po celém světě. Kompaktní a lehké zařízení na povel majitele vystřelí ocelové jehlice, které cíl ochromí elektrickým nábojem. Taser je zkonstruován pro každodenní nošení v kabelce, nebo kapse a proto je chráněn proti náhodnému spuštění. Spoušť je kryta posuvnou pojistkou. Pro správné zaměření cíle slouží červený laser. Taser bude dodáván ve čtyřech barvách za cenu 350 dolarů.

Zdroj: Taser (tip poslal SSK)
Filip Filip K.
30. 1. 2007
Diskuze (25)


Diskuze k článku

Přidejte další názor  |  zpět na článek  |  zobrazit bez stromu  |  nových příspěvků: 25

To se hodí...
Alexx [82.209.9.xxx] | 30. 01. 2007 11:35
První ránou omráčí, druhou zabíjí
To se hodí...
Alexx [82.209.9.xxx] | 30. 01. 2007 11:42
První ránou omráčí, druhou zabíjí
A třetí ránou
Paia [85.119.92.xxx] | 30. 01. 2007 17:36
A třetí ránou dezintegruje hmotu. Ale to už jsme u Hvězdné brány a oblíbeného "zakňaktelu".
dotaz
Ganymede [84.42.172.xxx] | 30. 01. 2007 12:27
No to bych moc chtěl. A co by mě nejvíce zajímalo je to, jestli na to musím mít zbrojní pas, nevíte to někdo? Jako alternativa k plynové pistoli, která má dosah tak jeden metr, je to výborná věc. Ale jestli na to musí být zbrojní pas jako na ostrou pistoli, tak to si radši koupím ostrou.
Myslím, že zbrojní pas
kurnick [82.150.169.xxx] | 30. 01. 2007 13:09
Myslím, že zbrojní pas nikoli, toto bych rozhodně neřadil mezi zbraně, na které se zbroják vztahuje. Je to prostě jak plynovka, pepřák, či kuš. Jen občanka (min. 18let samozřejmně) a peníze stačí :)
hmm
Ganymede [84.42.172.xxx] | 30. 01. 2007 13:52
No je to možné, ale nebyl bych si tím tak úplně jistý. Ono zapíchnout někomu do těla dva kovové bodce a pustit do něj elektřinu, to není jentak. Někdo se slabým srdcem klidně může umřít. Ale fakt bych tomu před plynovkou dal přednost - kdo by věděl, co je to zač, určitě by z těch bodců a elektřiny měl větší strach, než z plynovky. No, v ČR se to asi neprodává, takže nezbývá než napsat do USA a informovat se, jak je to s dodáním do ČR a případně se i zeptám ještě na naší Policii, jestli je to opravdu legální. Ale levné to zrovna není, ve srovnání s tou plynovkou, ale určitě je to nadmíru použitelné, zvlášť když někdo bydlí v Praze jako já.
widel sem to na wlastni
2X [213.250.220.xxx] | 30. 01. 2007 17:48
widel sem to na wlastni wotchi a dost good jenze jak na tom pisou ze to utocnika ochromi na nekolik minut k to podle kamose kerej to zkousel "kope jako krava" ale kdyz sme to do nej pustili k lehnul na zem, zwed se a sel si vytahnout ty kotvicky z pr**** to na tom prej bylo to nejhorsi :D sou to 2 maly mosazny zavazicka se spickou a zpetnym hackem :D v Jackass to bylo kdysi na MTV a nas nenapadlo nic jinyho nez to zkusit taky... testovali tam ete peprak a paralyzer a Knoxville rika ze peprak je nejhorsi :)
jasny no nejhorsi je kdyz se
Mr.X [85.207.115.xxx] | 02. 02. 2007 21:43
jasny no nejhorsi je kdyz se nadechujes a najednou peprak :) na voci to sice hodne pali, ale je to nic proti tomu kdyz to zasahne dejchaci cesty.. to uz je hodne neprijemny
?
Tom [84.42.196.xxx] | 13. 02. 2007 18:51
Proč píšeš jak dement?
V pojmu "pustit elektřinu
milan [213.155.227.xxx] | 17. 02. 2007 22:42
V pojmu "pustit elektřinu do těla"spočívá právě největší omyl obecného soudu v zařízení zvaném TASER.Vyšší napětí slouží nikoli k omráčení ale k co možná nejspolehlivějšímu přenosu kmitočtu na němž probíhá funkční komunikace mozek-mícha-končetiny.Je u každého člověka stejný a způsobuje dočasnou ztrátu kontroly nad pohybovým aparátem-to je oč tu běží...Tato frekvence systém kontroly vlastně ohluší a tím ochromí.Zasažený necítí bolest jako při zásahu elektřinou-jen je bez kontroly nad svými končetinami..
RE: zbrojný pas
Georgo [158.194.192.xxx] | 02. 02. 2007 15:15
Podľa toho videa zbrojný pas netreba, ale človek musí prejsť cez "background test", teda nejaká forma dotazníka, ktorá vyhodnotí jeho vhodnosť. Keďže sa ale dá podstúpiť po internete alebo infolinke, nie som si úplne istý účinnosťou (uvádzajú, že sa tým snažia zabrániť nezodpovednému použitiu zariadenia alebo jeho zneužitiu zločincami). Po úspešnom zložení testu dostane človek aktivačný kód. Do zadania tohto kódu zariadenie nebude fungovať.
Ostrou?
Josef [85.193.1.xxx] | 16. 06. 2008 20:27
A kčemupak by ti ta "ostrá" byla, ty puberťáckej troubo? Myslíš jako někoho vodbachnout jo? Tak jen dej pozor, aby někdo nevodbachnul tebe... Svatá boží prostoto.
Hezká hračka, hodila by se
Natix [89.31.40.xxx] | 30. 01. 2007 13:13
Hezká hračka, hodila by se do školy na profesory >, ale to video bylo fakt strašné... Jinak nechápu jednu věc: To nevadí, že po prvním výstřelu odletí ta krycí dvířka někam do háje? Mimochodem, docela se to podobá holícímu strojku, nechtěl bych vidět toho chudáka, který by si to spletl...
vadi nevadi
AndyS [81.91.217.xxx] | 30. 01. 2007 13:25
Proc by to melo vadit? se podivej na video a pochopis. Jeden vystel - jedna kazeta. Nebo snad chces ty dratky znovu namotavat, a ty znacky znovu sbirat a ladovat je do toho?
No jo, máš pravdu, já
Natix [89.31.40.xxx] | 30. 01. 2007 13:57
No jo, máš pravdu, já myslel, že ten zdroj energie (který je na 15 výstřelů) je zásobník, ale oni to jsou vlastně 2 různé komponenty...
tasery myslim nakoupili i
PeterBlack [213.235.162.xxx] | 30. 01. 2007 14:06
tasery myslim nakoupili i cesky policajti ale kvuli legislative je nesmi pouzivat ani oni jestli se pletu tak me pls opravte
Ano, to je dost dobře
jan386 [213.250.246.xxx] | 31. 01. 2007 18:03
Ano, to je dost dobře možné. Zakon č. 119/2002 o zbraních a střelivu, § 4 písm. a) stanoví, že zbraněmí kategorie A (tedy zakázanými zbraněmi dle §3 téhož zákona) jsou mimo jiné "zbraně s pevně vestavěnými tlumiči hluku výstřelu nebo s pevně vestavěnými laserovými zaměřovači". Tento TASER má pevně vestavěný laserový zaměřovač, takže je zakázaný. Otázka však je, jestli ho lze považovat za zbraň. Každopádně bych se zeptal na Policii.
drahe
Honza [82.209.36.xxx] | 30. 01. 2007 14:15
nevím jak ted ale jak sem se o to zajimal zhruba pred dvěma roky(byly to starší modely) tak jeden ten "naboj" na jedno použití stál skoro jak pulka zbraně...
"Send us a copy of the
2X [213.250.220.xxx] | 30. 01. 2007 21:41
"Send us a copy of the police report, and we will replace your unit free of charge." - Poslete nam kopii policejni zpravy a my vam zdarma vymenime vasi jednotku (kazetu) - citace z webu vyrobce, kze pokud to pouzijes legalne k ti to zadara wymnenej :D Jinak v CZ nelegalni kze ouplne na nic...
Úplně na nic.
Setr [213.235.160.xxx] | 30. 01. 2007 23:34
Hochu kup jich celou bednu a cikáni ti ruce utrhaj a ani nebudou chtit doklad o koupi Vynikající věcička pro zloděje - už žádné strachy ani stres při loupeži. Prostě jen půjdou okolo Tebe a pokud budeš mít napš slušnější mobil tak nejdřív toto, tak trochu nerváku at se moc necukáš a oholí tě i o fusekle. To by byl kurevsky dobrý byznys tohle prodávat. Ostrava - Přívoz hlavní odbytiště
dyt ten taser stoji vic jak
.::]|DEAD|[::.Screamer [81.19.5.xxx] | 31. 01. 2007 09:06
dyt ten taser stoji vic jak vetsina nadprumernych mobilu, to je blbost, navic kdyz bys musel platit kazdou kazetu, coz mas pry za polovic oproti zbrani, tak to by ta kradez vysla pekne draho.. stejne je to naprd, kdyz na vas pujde vic lidi zaroven, tak se taserem neubranite, mate jen jednu ranu, myslim ze peprakem jich zneskodnite vic..
Pozri si video este raz.a)
Rtes [84.47.55.xxx] | 31. 01. 2007 15:38
Pozri si video este raz. a) musis to aktivovat kodom b) pri vystrele to do okolia vyhodi stitky so seriovym cislom (ako vacsina takychto zbrani)
Neni to bezne dostupne
RFUGZHJ [194.213.53.xxx] | 24. 05. 2007 13:37
Nasi odbornici to zaradili do skupiny zbrani A, takze se k tomu dostat nepujde jen tak. I kdyz sem to videl v nabidce, ale jestli probiha prodej i v praxi - tot otazka. Podle mne je to vylozene vec pro zasahove jednotky a podobne ucely, kde naklady nehraji primarni roli, srovnavat to s peprakem je trosku mimo... Pri spravnem zasahu jde dotycny v 95% okamzite k zemi ... chtel bych videt nekoho, jak bude takto ucinny s peprakem, navic na vzdalenost 4,5 m (policejni verze strileji az 6,5 m)... Stejne ucinna je mozna jen presna rana z pistole.. ovsem tady to ma cil přežít a taky to přežije..
Stačí mít peníze
Kastor [89.24.4.xxx] | 09. 07. 2007 16:42
Pro všechny kdo chtějí toto zařízení vlastnit stačí mít částku 17-50 000,-Kč a dva doklady totožnosti. Náhradní střelivo za babku. 2 000,-Kč za kus. Je to schváleno pro prodej v ČR a to NEJLEPŠÍ není to zbraň.
Re: Stačí mít peníze
Monika [194.79.55.xxx] | 06. 09. 2010 15:53
prima, tak poraďte, kde si to mohu koupit.

Přidejte další názor  |  zpět na článek  |  nových příspěvků: 25


Posílat příspěvky e-mailem:
OK